środa, 20 lutego 2013

Subaru Impreza WRC Burns / Reid Rally Monte Carlo 2001 - AutoArt

No.37
Subaru Impreza WRC Burns / Reid Rally Monte Carlo 2001 - AutoArt 60193





Kolejna już w mojej kolekcji wersja buge eye! Można powiedzieć, że już wiekowy modelik AutoArt. Przyjechał do mnie aż z Singapuru razem z inną Imprezą, ale to już w następnym poście.
Fajne wykonanie z dbałością o szczegóły, dziś już model coraz rzadziej spotykany na rynku.Ładny odcień rally blue, aż żałuję, że AutoArt już nie wydaje Subaru, tylko "poszedł" w tzw. super samochody.Dobrze, że HPI coś fajnego "wypuściło" ze stajni Subaru, choć ceny są już niestety coraz wyższe.

"Sezon 2001 zaczął się inaczej niż można było się spodziewać, zaledwie trzy punkty zdobyte w 4 rajdach. Do pierwszego rajdu sezonu team Subaru wystawił trzy fabryczne załogi. Obok Burnsa za kierownicą drugiej rajdówki zasiadł Markko Martin a w trzeciej Pettera Solberg. Po pierwszym w dniu w rajdzie Monte Carlo zajmował czwarte miejsce a jego strata do prowadzącego McRae wynosiła aż ok. 1,5 minuty. Niestety pech prześladujący Subaru w tym rajdzie dopadł i Burnsa. Po kłopotach w pierwszym dniu z silnikiem w dniu następnym został zmuszony do wycofania się."

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny model, ma niebawem zasilić moją kolekcję :). Zapraszam do mnie miniaturyrajdowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jest ktoś równie zakręcony! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Witaj Grzegorz.
    Miło obejrzeć kolejnego polskojęzycznego bloga o modelach. Robisz kawał dobrej roboty. Modele są piękne - Subaru to fajny temat na kolekcję. Co do mojego bloga - Minipasji już wystartował ponownie, mam nadzieję że będziesz zaglądał. Dodaję do ulubionych - masz u mnie "lajka" ;) Pozdrawiam.
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie, że wróciłeś! Miłego oglądania! ;)

      Usuń
  3. Witaj kolego! Ale nie piszę wiele komentarzy na swoim blogu, po prostu chcę, żebyś wiedział, że jestem brzmienie i chciałbym zobaczyć miniatury ...
    Pozdrowienia!
    http://miniaturasconry43.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for information! Be well my Friend!

      Usuń