piątek, 5 kwietnia 2013

Subaru Impreza WRX STI 4 door WR Blue Mica - Ebbro

No.41
Subaru Impreza WRX STI 4 door WR Blue Mica - Ebbro 44394

I stało się! Polowałem na ten model, ale zawsze coś stawało mi na drodze. Miał długą drogę, bo aż z Hong Kongu, ale bez żadnego uszczerbku na zdrowiu udało się zaparkować na półce.
Mowa tu o niesamowicie wykonanym żywicznym modelu firmy Ebbro.
Po otwarciu kartonika było wielkie WOW... Lakier piękny, szczegóły bardzo fajnie odwzorowane, praktycznie nie ma się do czego przyczepić. Szczerze mówiąc to nie wiedziałem, że modele żywiczne mogą być tak fajnie wykonane. Kusi mnie jeszcze kolor Satin White Pearl, ale na razie są inne priorytety.

Co do samego samochodu jest to najnowsza wersja Imprezy wydana w roku 2011 w wersji sedan, czyli niedługo zobaczymy coś nowego. :)

Jeśli chodzi o Ebbro to nie jest moje ostanie słowo, czeka jeszcze s206 w różnych wariacjach kolorystycznych, ale niestety nie są to modele tanie.


A na koniec muszę się Wam czymś pochwalić:
 Model z mojej kolekcji został pokazany na jednym z FaceBook`ych FanPage Roberta Kubicy!

12 komentarzy:

  1. Faktycznie modelik robi wrażenie "piorunujące". Po przeczytaniu, że to żywica nie mogłem uwierzyć. Gratuluję zdobyczy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również moje zdziwienie było duże, ale tak jest to żywica!:)

      Usuń
  2. To chyba najładniejsza impreza z obecnie produkowanych. Model z żywicy też jest polu mojego zainteresowania. Myślę o Fieście WRC firmy Spark. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam jeszcze żadnego Sparka, ale z tego co widziałem ma też dużo Citroenów WRC. Kupuj i dziel się opinią, bo jestem ciekawy. ;)

      Usuń
  3. Congratulations friend! Your model on the website fans of Robert Kubica, an honor for you! Hopefully Robert will recover and can return to F1.
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You! Yes, I hope Robert will return to F1 or maybe to WRC. :)

      Usuń
  4. Very Nice model..., fantastic!!!!!

    http://miniaturasconry43.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent model!
    The replica is well done, I like it.
    Congratulations.

    Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ebbro wykonało kawał dobrej roboty. Modelik wręcz miodny. Aż prosi się żeby coś się w nim otwierało :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety się nie otwiera. :) Dziś wrzucę nowość. :)

      Usuń