czwartek, 23 maja 2013

Subaru Impreza Sohlberg/Hantunen Rally Acropolis 2005

No.45
Subaru Impreza Sohlberg/Hantunen Rally Acropolis 2005 - IXO RAM199

Na pierwszy rzut oka wyróżnia się z tłumu dość ciekawym malowaniem. To właśnie Subaru Impreza z Rajdu Akropolu 2005. Samochód klasy WRC Kristiana Sohlberga został ciekawie obklejony, ponieważ znajdziemy tutaj dużą ilość logotypów i to każdy z innej "parafii". Brak tutaj jakiejkolwiek ciągłości. Właśnie ten aspekt spowodował, że postanowiłem go mieć w swojej kolekcji.

Wykonanie modelu na poziomie Ixo czyli dość poprawnie, bryła fajna jedynie przednie lampy trochę odstraszają. Przyznam, że do tego zakupu przekonała mnie również cena, ponieważ za około 55 zł można już nabyć ten samochód. 

Niestety załoga Sohlberg/Hantunen nie ukończyła rajdu, a szkoda, ponieważ mieli bardzo fajnie przygotowany samochód i na pewno odróżniali się na tle innych rajdówek. ;)

PS. Do zobaczenia na Rajdzie Wisły, być może uda się zdobyć parę autografów na miniaturach! ;)


2 komentarze:

  1. Zdecydowanie nigdy nie byłam fanką Subaru, przekonałam się ostatnio, że to całkiem zgrabnie się prowadzi. O ile na taką Imprezę mnie nie stać, o tyle bardzo chętnie postawiłabym na półce jej małą kopię... :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do śledzenia!
      Już dziś nowy wpis! :)

      Usuń